2016. június 2., csütörtök

Hopsz! Eltűntem!

Sziasztok!
Tudom, tudom, már nagyon-nagyon régóta eltűntem. Nos, ennek vannak okai, de tudjátok, a szokásos iskolás szöveg, hogy sokat kellett tanulni, meg ilyesmi. Nem erről van szó. Folyamatosan írogattam előre a részeket, aztán jó pár hónapra abba hagytam, és fogalmam sincs, hogy miért. Aztán újra írtam, és még új design-ot is szereztem be nemrég, de nincs teljesen kész, a modulokon még lesz egy kis változtatás. A jelenlegi helyzet az, hogy meg van írva majdnem tíz rész előre, de nem merem kirakni, mert ha kiraknák például minden héten egyet, akkor nemsokára behoznám magam, és az nem lenne túl jó. Nem tudom sajnos kiszámítani magam, egyszer még írok, van kedvem, és tele vagyok ötlettel, aztán átkattan, és nem érdekel, pedig nagyon szeretek írni. Nagyon elrontottam azzal, hogy egy árva szót sem írtam ki, ezt nagyon sajnálom. 
NEM, A BLOGOT NEM ZÁRTAM BE, ÉS NEMSOKÁRA KINT LESZNEK AZ ÚJ RÉSZEK! 
Hogy pontosan mikor, ez tőlem függ, szóval körülbelül kiszámíthatatlan, de az is lehet, hogy úgy döntök, megírom előre az egész történetet, és csak azután posztolom. Fogalmam sincs, de az biztos, hogy nem hagytam félbe semmit. Továbbá szeretném átnézni az eddigi részeket, és kijavítani néhány hibát, mert vannak olyan dolgok az új részekben, amikre lehetséges, hogy mást írtam a régiben. Oké, fogalmazás egyes. A lényeg, hogy nem haltam meg, ahogy a blog sem. Ha lenne esetleg valami hozzáfűznivalótok (már ha emlékeztek még rám, vagy egyáltalán létezik-e még látogató ezen a blogon), akkor nyugodtan írjátok meg kommentben. 
Puszi, Domcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése